אורי עזריאל

שם: אורי עזריאל
שנת לידה: 1966
מגורים אחרונים: אשקלון
מהות העבירה: אונס וביצוע מעשים מגונים בקטינות
גזר דין: 5 שנות מאסר
תאריך גזר הדין: ספטמבר 2012

אורי עזריאל

אורי עזריאל (קרדיט: יוסי אלוני)

סיפור אישי
אורי עזריאל, מורה לריקוד סלוניים ומייסד 'הורה אשקלון'  מאשקלון, היה מדריך ילדות ונערות באזור השפלה והדרום. חשיפת הפרשה החלה כשאחת הנערות סיפרה להוריה שבמשך תקופה ארוכה נהג המורה לגעת באיבריה המוצנעים ואף אנס אותה. עזריאל נהג לקחת את הקטינות ולהציע להן שיעורים פרטיים או להישאר לאחר שעות החוג לתגבור. לקטינות שנשארו היה מספר שבקרוב אמורה להתקיים הופעה, ועליה להתאמן יותר. עזריאל נהג לבחור קטינות בולטות מבין אלו שהשתתפו בשיעורי הריקוד, להחמיא להן על מראן ויכולת הריקוד שלהן ומציע לקטינות אלה לרקוד ריקוד לזוג שנקרא 'מחול האהבה'. עזריאל אמר לקטינות כי הם ירקדו עם בן גילן את 'מחול האהבה' אך בחזרות לריקוד הן רקדו עם עזריאל. אחת הבנות סיפרה בחקירה שעזריאל הצמיד אותה אליו עד שהרגישה את איבר מינו ולדבריה "קפאה במקום". בסיום אותו שיעור פרטי, היה מסיע המורה את התלמידה לביתה – אז על פי החשד היה מבצע את זממו. עזריאל היה נוהג לומר לקטינות "שזכו" לתגבורים שלא יספרו זאת לאחרות כיוון שרק הטובות זוכות לשעורי העזר.

לפי העדויות, נהג עזריאל לשלוח מסרונים לילדות. לקטינה בת 14 רשם "אני לא רואה את חיי בלעדייך" ואף הבטיח לעזוב את אשתו עבורה. במקרה אחר הצמיד את גופה של תלמידה בת 15 לגופו במהלך בחזרות ואחז בישבנה באופן בו הרגישה את איבר מינו. במקרה אחר הצמיד עזריאל את המתלוננת לקיר, הפשיל את בגדיה ובגדיו וביצע בה מעשים מגונים. הילדה ניסתה להימלט אך עזריאל איים עליה שאם תצא מהכיתה תסולק מלהקת הריקוד ושינתק עמה את הקשר. הילדות סיפרו שהן כיבדו את עזריאל שהיה מורה סמכותי מאוד והעידו כי לאחר שנפגעו הן היו נבוכות מידי כדי לספר על שקרה משום ששאר הילדים וההורים העריצו אותו על פועלו. השופט כתב בהחלטתו כי עזריאל ניצל את מעמדו כמנהל הלהקה וכמדריך נערץ על ידי הקטינות. בדרך כלל יצר עימן קשר באופן הדרגתי, תוך ניצול גילן הצעיר, תמימותן ורצונן להצליח בתחום הריקוד ולשאת חן בעיניו, עד כי פיתחו כלפיו רגשות, והדבר נוצל על ידו כדי לפגוע בהן מינית.

 

כתבות על העבריין
אישום: החזרות ל"מחול האהבה" של המורה לריקוד הפכו לאונס

חשד: אורי עזריאל תקף מינית 8 נערות

המורה לריקוד מואשם בתקיפה מינית של נערה נוספת

הוארך מעצרו של המורה לריקוד אורי עזריאל החשוד כי אנס את תלמידותיו

חמש שנות מאסר נגזרו על אורי עזריאל

אישום נוסף באונס נגד המורה לריקוד

תגובה אחת על אורי עזריאל

  1. יצחק הגיב:

    אורי אזריאל הוא אדם מבוכןט מאוד מה שגילו עליו זה רק ילג ממה שעשה הוא פדופיל שהתחיל כבר שנים לפני כן לבצע אתט זממו וגם בבנותיו.. מי יתן ויגיע היום שיתן את הדין גם על זה!

כתיבת תגובה