דורון בוכניק

שם: דורון בוכניק
שנת לידה: 1971
מגורים אחרונים: תל אביב
מהות העבירה: מעשה מגונה בילדה בת 12
גזר דין: 4 שנות מאסר
תאריך גזר הדין: מאי 2004

דורון בוחניק דורון בוכניק (קרדיט: הסרט "אהבה לא צפויה")

סיפור אישי
דורון בוכניק, ספר המתגורר בנווה שרת בתל אביב, הכיר ילדה בת 11 עולה מרוסיה שגודלה על ידי אם חד הורית. הפרשה נחשפה כאשר למשטרת מרחב ירקון באה אמא מודאגת וסיפרה כי בתה בת ה-11 אמרה לה שהיא "מנהלת רומן עם אחד השכנים". הילדה פגשה את בוכניק יחד עם חברתה בשכונת מגוריהן. השתיים השתכנעו לבוא לביתו, לאחר שנתן להן מתנות וממתקים. עלפי החשד, בביתו ביצע בוכניק בשתיים מעשים מגונים, הפשיט אותן מבגדיהן והתפשט אף הוא. אחת הבנות הפסיקה לבוא אליו לאחר זמן קצר, אולם חברתה המשיכה להגיע לביתו במשך שלוש שנים וחצי, באותם מפגשים נהג להראות לה סרטים פורנוגרפיים, ביקש ממנה להתערטל בפניו, צילם אותה בעירום בתנוחות אירוטיות וביצע בה מעשים מגונים כאשר שניהם היו עירומים. הילדה אינה הקורבן היחיד בתיק זה שכן ילדות אחרות שביקרו בביתו של בוכניק היו עדות לבקשותיו הביזאריות. המעשים נמשכו עד שסיפרה הילדה לאמה אודות המעשים.

בחיפוש בביתו נמצאו קלטות הווידיאו, בהן הוא נראה מצולם עם הילדות. בחקירתו הודה במעשים ואמר שהגיע לסיפוק מיני כאשר היה עם הילדות. בבית המשפט נאמר כי הילדה מצאה חום, אהבה ותשומת לב אצל בוכניק, והוא במסווה של עוזר לה ניצל אותה מינית. עורכי דינו של בוכניק אמרו כי "מדובר בהידרדרות על רקע משבר אישי שעבר. מדובר באדם שבגיל צעיר התגלתה אצלו מחלת עצמות גנטית שפגעה בהתפתחותו הגופנית וגרמה לעיוות במראהו החיצוני". אך בית המשפט קבע כי אין מדובר בכישלון ואף לא במעידה אלא ברצף של אירועים שנמשכו לאורך זמן רב ואלמלא נתפס האירועים היו ממשיכים להידרדר.

 

כתבות על העבריין
חשד שילדות נוספות נפלו קורבן לפדופיל מת"א

ארבע שנות מאסר לספר שביצע מעשים מגונים בילדה

"אהבה לא צפויה" הוא דוקו שיפוטי על סיפור אהבה משונה במיוחד

2 תגובות על דורון בוכניק

  1. אני הגיב:

    כל הכבוד על האתר והלוואי מאסר עולם לפדופילים

    אבל במקרה הזה אולי טעיתם וצריך לתקן את העוול.
    "הקרבן" שלו סיפרה בבגרותה שהוא כלל לא עשה את מה שייחסו לו איך השוטרות והעובדות הסוציאליות הוציאו ממנה סיפורים שלא באמת התרחשו, איך ביקשו ממנה לתאר דברים שהיא בפועל "רצתה שזה יקרה" (כך לדבריה) אבל לא קרו.
    היום "הקרבן" שלו הפכה להיות אשתו
    הדברים מתוארים בסרט התעודה – "אהבה לא צפויה"
    כדאי שתבדקו את הסיפור הזה לעומק לפני שממשיכים להציג אותו כאן

כתיבת תגובה