אילן שמואל

שם: אילן שמואל
שנת לידה: 1963
מגורים אחרונים: זכריה
מהות העבירה: אונס ותקיפה מינית של ילדות בנות 9-12
גזר דין: 27 שנות מאסר
תאריך גזר הדין: ינואר 2017

%d7%90%d7%99%d7%9c%d7%9f-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%90%d7%9c

אילן שמואל (קרדיט צילום: נועם מושקוביץ)

סיפור אישי

אילן שמואל, נהגו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא פדופיל. שמואל הורשע באונס, ביצוע מעשים מגונים וניסיון לביצוע מעשה סדום בשבע ילדות ונערות בנות 9-12 בבית המשפט המחוזי בירושלים. מכתב האישום עולה כי שמואל ביצע את המעשים בין השנים 1988-2009. שמואל הפציר באחת בילדות לקיים איתו יחסי מין כדי שיהיה לה ניסיון מיני ואמר "גברים אחרים יכירו כבר אותך". במקרה אחד, לאחר שקיים יחסי מין עם קטינה, החלה זו לבכות ללא הרף. שמואל ניסה להרגיעה, ביקש ממנה סליחה, הבטיח שמקרה כזה לא יחזור ואמר לה כי לא שלט בעצמו ושאסור לה לספר לאיש על שאירע.

לטענת הפרקליטות, במהלך תקופה של כשנה עד שנתיים ובתדירות של כפעם בשבוע, לקח שמואל את אחת המתלוננות לבית סבה וסבתה ושם תקף אותה מינית בעשרות רבות של הזדמנויות. בשלב מסוים ביקשה ממנו הקורבן לחדול ממעשיו, אולם שמואל המשיך ואמר לה: "אל תעשי עניין". למותקפת אחרת אמר שמואל: "תעשי לי נעים".

עו"ד ענת גרינבאום, מפרקליטות מחוז ירושלים, אמרה "מרבית הקורבנות הן קרובות משפחה של הנאשם. חלק מהמעשים נעשו תוך שימוש בכח נגד הקטינות. לאחר חשיפת המעשים, התייצבו המתלוננות והעידו באומץ אודות מעלליו הנפשעים של הנאשם בהן, בעת שהיו קטינות. אביה של אחת הקורבנות אמר בתגובה: "בית המשפט אמר את דברו ואנחנו מחכים שהצדק ייצא לאור. ירדה לנו אבן מהלב. הילדות בוכות כל הזמן, יש להן סיוטים שהוא יוצא מהכלא".

כתבות על העבריין

אילן שמואל נידון ל27 שנות מאסר בגין אונס

27 שנות מאסר לנהג לשעבר של ראש הממשלה שאנס ילדות

אילן שמואל הורשע באונס ילדות

אילן שמואל שעבד כנהגו של ראש הממשלה הורשע באונס קטינות

נהגו לשעבר של רה"מ הורשע באונס ילדות

הוארך מעצרו של נהג במשרד ראש הממשלה החשוד בעבירות מין בקטינות

אחת מקורבנותיו של אילן שמואל, נהגו לשעבר של רה"מ הנאשם באונס, מדברת לראשונה

הפרקליטות מבקשת: אילן שמואל יישאר בכלא 40 שנה